Quotation of the Day

: : touching : :

ishhh betui ka aku tak balik raya nih

:-?

15 comments:

yaya|azura said...

giler kewl mak dia jawab 'ok' .. huahahaha.

Kakak Tiri said...

"Apa Man dah buat?"

SilverFerio said...

kalo ngan parents memang bahasakan MAN

lil^RED799 said...

ayoookkkkk enchik MAN.....sile la balik raya...baju kurung biru dah siap kan?

SilverFerio said...

bj dh siap....sblm posa lg dh siap seterika

aNnE^wHaTeVeR said...

same la tak balik..uhuhu

Dory said...

xbalik raye? siannye diaa.. *hugs*

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Biar betul?

Gee said...

lorr betul ke tk balik? hmm.. cam tak berapa caya jer.. :-?

aku la ros said...

berharap sngt abg pertama aku paham msg ni.. selama ni aku tak pernah beraya ngan dia...:(

NaD said...

sama la kita..

SitiNur said...

Sebelum ni iklan petronas macam best je..tapi kali mcm tak touching sangat..

Tapi heran awat org buat iklan asyik guna nama " Man" ja.."Man gyver" ishk..

Betui ka xmo balik ni??

SilverFerio said...

'MAN' - nama komersial lah...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

man..balik lah....coba man balik...hati ibu jikalau sorang anak takde...nanti makan pun tak lalu...dpt balik sehari pun jadilah man...

tak semua ibu 'ok'...seperti maria arshad...btw I love her...

ibu sangat sayang anak lelaki mereka...begitu juga dengan mommi...anak sayangnya sama rata...kerana anak lelaki bakal menyusung ke kubur...maka kasih itu tak terjangkau di akal...

sedih pulak hati mommi...

SilverFerio said...

:)