Quotation of the Day

: : salam aidil fitri : :


Sebelum tibanya Syawal yg mulia saya ingin mengambil kesempatan untuk menyusun 10 jari memohon ampun & maaf andai ada terkasar bahasa, tersilap kata, terngumpat, terkata, termakan, terminum, terlihat, terpegang, tersentuh & tersegalanya dgn sengaja atau pun tidak.. sedar atau sengaja.. harap dapat lah teman semua maafkan saya.. sebelum saya ter sekali lagi... saya ingin mengucapkan Salam Aidil Fitri Maaf zahir dan batin buat semua teman yg mengenali diri saya... semoga teman semua berbahagia & bergembira di hari yg mulia ini.. jgn lupa pd mereka yg serba kekurangan & jgn lupa juga untuk menjaga kesihatan teman... salam tulus ikhlas kasih mesra dari saya sF

12 comments:

Kakak Tiri said...

Selamat Aidilfitri maaf zahir dan batin.

Man, start cuti bila? Lama tak cuti raya?(Err... soklan cepumas raya... hihihi)

sw337un7ej4 said...

hamboiii...encemnyer hanak taruna itieww berbaju melayu berkaler ungu..

hehe..Selamat Hari Raya man...balik Langkawi ke idok? :D

yaya|azura said...

Y.B Azman.... kalau y.b kasi saya duit raya extra, pasti saya akan mengundi y.b .. :P

hihihihi... Selamat Hari Raya Azman..... Maaf Zahir & Batin. :)

SitiNur said...

Selamat Hari Raya.Maaf Zahir & Batin..Mai la raya umah Ct..hehe

Mademoiselle Cynicleopetra said...

Selamat Hari Raya man...bab tersentuh dan terngumpat tu cam sinonim pulak...hahahahahaha

psst kan Mok dah kata...bab Maaf-maafin nih Mok cukup alergic....nak gelak jerr....

Mademoiselle Cynicleopetra said...

alamak nak carik gamba sendu sikit yang tudung litup baru terasa cam raya kan kan.....

lil^RED799 said...

Selamat Hari Raya Enchek Azman! duit raya........(sambil tadah tgn) heehhehe

maaf zahir dan batin juge... halal makan minum juge.. salah silap, terover gurau, terlebih tutur... harap dimaafi ye

jgn lupe tepet gambo pakai baju kurung biru plak nanti

SilverFerio said...

mem... kalau nak ikut cuti memang lama, selama saploh hari, selasa depan baru kerja

zura&siti... tak balik raya kali ni. insha allah raya haji balik la

azura... tima kaseh kerna menyokong perjuangan saya

mommi... happy pun ok janji raya

nur... semua ditanggung HALAL :D

Pink Marie said...

eh ada rambut?

selamat hari raya man!!!

NaD said...

Selamat hari raya bro.. samalah nad pun mintak maaf kalau ada salah silap. jangan simpan dalam hati ok.

SilverFerio said...

kawe memang la ada rambut... esok nak pi cari weeds lak nak raya :))

nad... hati saya tak de peti simpanan :))

Warnawanie said...

selamat hari raya...

Mohon ampun maaf diatas segala salah silap..
Semoga bergembira dihari raya ;)