Quotation of the Day

: : i am ready : :

dah dapat sampin untuk dipadankan dengan baju melayu cekak musang biru. meaning that i am ready for 1st Syawal...

hari ni memang nak jalan2 cari sampin. nak pegi sampai PKNS Shah Alam nuu... tapi tadi singgah dulu pat PKNS Bandar Baru Bangi. Pusing punya pusing punya pusing... hati dah jatuh chenta degan yang ni. mok cik jual sampin ni bg kurang pat henget saja...


dari PKNS aku dah tak nak pegi mama... hmmm pegi KL jap lah sesaja nak tgk je... seronok drive kat KL hari ni. mcm jalan2 kat Bangi je... silverferio leh lemuncur laju ke Pavillion. Ini lah keadaan Tol Sg Besi...



8 comments:

yaya|azura said...

cantek.... warna biru sgt comel! :D

NaD said...

sakan la dia menyemart raya nanti. hehehe

Dory said...

kl confirm lengang kalu raye2 camni..

selamat hari raye anome!

Kakak Tiri said...

Hushhh... dah clear gila.

Lawa sampin tu. Sesuwei dengan cekak musang tu.

lil^RED799 said...

esok n selasa banyak urusan... moga jalan clear saja la gamaknye!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tido kat tgh jalan pun takder masalah tu...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

Berbaju kurung biru berwarna
Bersamping sedondon ronanya
Menjelang raya jalan sini sana
Segak bergaya di pagi mulia

..tak balik juga ke?...

fizzzy Ian said...

cantik sampin tu!

selamat hari raya!! semoga gembira selalu!