Quotation of the Day

: : perantau di perantau : :

Lokasi : Perantau Sungai Ramal
ciken chop perantau rm9.50teh wooo rm1

i am done for today
:p





13 comments:

lil^RED799 said...

haih... terima kasih kerana tidak letak makanan mesia! kot tak mau pensan!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Oh, ini tempat melepakku suatu ketika dulu... Char Keow Teow dia sedap!

Kakak Tiri said...

Kalau makan camtu kat sini... ciken cop patploh dirham, teh ais spuloh dirham,

Menci tui.

SilverFerio said...

tak penah cuba try cher keow teow dia... kalau pi situ dok oda ciken cop ngan lai chee kang

mem... depa bubuh dlm pinggan besaq kut, mahai la sket

aku la ros said...

sajer jer la dia ni letak gmbar ni....

Zu said...

man kamu betul2 membuat daku lapar ok:D

zool irfan said...

k-e penah order chop steak..

SitiNur said...

chicken chop kuah banjer ka? macam chicken grill saja..kat mana ni Man?mcm best ja...

DoOrDie said...

mcm beshhh...tapi....sah cek nih kalau makan tak rasa apa2 lagi...kecuali PAHIT!

sue cipot said...

sungguh sedap tu man.. kat mner lokasinya tue man? ada org tgh nk banjer aku mkn chken chop ni man...
kasi almat lgkap kdai tue.. sedap kn?

Dory said...

dh lame xmakan chicken chop..

sw337un7ej4 said...

lapaq!!!!

SilverFerio said...

ros - gambar hiasan :d
zu - sila lah jamu mata ko yer
zool - kawan aku lagi haru... dia oder cikenpox
siti & sue - perantau sg ramal kajang
ck - kena tunggu dah ada rasa nanti mai la kajang. leh banje ai juga :D
dory - kat kuantan ciken cop kt mana sedap?
cik tun - awat tak makan lagi nih