Quotation of the Day

: : makan time : :

Ni lah menu makan tengah hari lepas acara akad nikah adik. Selera kampung tu... entah kenapa hidang kami ada dia pinggan ulam2 rebus lawan ngan sambal belacan. Apa nak dikata. Kalau lah nasi nya ok hari tu... tambah sakan la aku. Gulai lemak terung ikan masin pun layan juga. Cuma ayam masak merah je terpinggir sket.

Tapi hari tu, semua orang pun macam dah tau aku tak balik masa majlis kat Langkawi nanti. Susah aku nak jawab. Raya haji kena balik juga sebab tok suruh balik. Hmmm... bertuah sungguh cucu dia nih.






10 comments:

NaD said...

mmg bertuahhh.. kalo tak balik jugak raya haji ni mmg nak kena pok la jawabnyer..

SilverFerio said...

dah janji nak balik raya haji. nak amik cuti lama2 kalo boss kata boleh

Kakak Tiri said...

Lauk sempoy tu le yang sedap.

SilverFerio said...

yummie!!!

aku la ros said...

best best best...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

belilah helikoter man...leh putar2 selalu...

btw kasilah ayam dan daging...tapi ulaman dan sambal belacan itu juga pilihanku..

aNnE^wHaTeVeR said...

mmg bertuah sangat cucu tok yg satu ni..

SilverFerio said...

amin!!!

DoOrDie said...

baliklah cu...atok rindu...

SilverFerio said...

cu balik raya haji nanti ye tok!!!