Quotation of the Day

: : aduii kena lagi : :

: : Undeng-undeng nya : :

1. Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3. Post that picture with NO editing.
4. Post these instructions with your picture.
5. Tag zero people to do this.


Kali ni nak langsaikan utang mr beab, fuzzlle. Pic nih sekali shot je... apa nak jadi pun jadilah. Nasib aku agak baik sebab berbaju...

Nak tag Kajol jer...


13 comments:

Kakak Tiri said...

Ngeh ngeh ngeh... kena tag lagi ya? Hehehe.

Zu said...

sib baik ko tag kajol heheheh

SilverFerio said...

tak Kajol sebab tak mengharap sangat pun dia tag aku smula.... :)) tapi suke kalo Kajol tag aku

Pink Marie said...

tgn tu kat perut nape?!

sue cipot said...

eh baman naper lampu merah cm umah antu jer...

Dory said...

tgkp gamba sipi2, mane aci.. haha

Mademoiselle Cynicleopetra said...

hahahaha nasiblah kajol...momi pun lom buat tag beaber lagi...

SilverFerio said...

mek - x tau nk letak kt mana dah... spontan

sue - lampu merah jimat karan wooo... wallpaper plak oren

dory - nak posing lagu mana plak?

mommi - harap2 kajol teroponglah blog nih hik hik hik

~ beaber ~ said...

hew hew hew

Mademoiselle Cynicleopetra said...

kalau kajol tak teropong...yang muka ala-ala kajol pun leh lah...petik gambar buat beaber hapy hew...hew...hew...ok beaber nih...nyusahkan aku jerr nak petik gabar segalak...cheit!

SilverFerio said...

mommi jgn kuar kata2 petir dentum plak... kang tak pasal2 kami lari lintang pukang :))

zool irfan said...

aduh!!!gambar gelap la.. tak leh nampak otot lengan tu..

SilverFerio said...

zool... tak leh terang sgt, nampak otot ketul2