Quotation of the Day

: : bukan aku tak pernah makan hati : :


kalau nak tunjuk statistik tak la kerap mana. tapi pernah la juga. dah lama2 aku simpan saja dalam esbok... sejuk, beku, membatu.


bukan senang aku nak berkawan. sekali aku berkawan aku kawan sampai bila2. aku bukan amik kisah sgt dengan apa kawan2 dah buat kat aku. bagi aku, semua tu aku lebih kenal kawan2 aku, aku boleh kawal diri aku sendiri.


aku pun bukan tak pernah buat silap dengan kawan2 aku. kawan2 aku pun bukan tak penah buat aku makan hati. aku makan la juga, hampas tu aku berak keluar habis. aku ni tak pandai nak buang kawan2. mati aku... maka berpisahlah kita. sapa pun kawan aku, apa pun kawan aku... aku cuba hormat kawan2 aku nih.


aku bukan jenis suka dihargai, dipuja puji, diingati. apa yang aku buat hanya sekadar tanggungjawab pada kawan2 selagi aku idup. apa yang mampu... aku tolong. tapi kalau aku tak mampu, apa pun ganjarannya aku tak buat (tapi kalau hadiah juta2 lemon, sblm org offer... aku offer dulu). kalau korang tenung tepat ke mata hitam aku, blh nampak pound sterling. tapi aku lebih suka usaha sendiri, minta belas simpati tidak lebih sekali.


aku dah malas nak taip...




22 comments:

Saya, Aku dan Kamu said...

hoh? ngapaan sih? itu sapa lak tuh?

mak saya selalu berpesan. buat baik berpada-pada, buat jahat jgn sekali. hmm.. berhati2 lah bila berkawan.

aNnE^wHaTeVeR said...

hati masak sambal pon sedapkan? yum yum..

aNnE^wHaTeVeR said...

hati masak sambal pon sedapkan? yum yum..

Kakak Tiri said...

Huiyooo. Fail sulit nih!!

lil^RED799 said...

nur doakan dr jauh ye
untuk abg tersayang
semoga sentiasa kuat
dan cool yo!
hiks

Zu said...

jgn terlalu baik sgt sekali sekala jadik seorg yg sadis tak pa heheheh

zool irfan said...

i feel u.

SitiNur said...

Sabar jelah Man..Sib baik bleh makan hati..Tengok orang sebelah tu hari-hari makan tulang..

SilverFerio said...

hmmm... dah lama x pekena sup tulang...

Dory said...

jgn sedih2... i kan ade.. wink wink..

Mademoiselle Cynicleopetra said...

masa mommi tengok mata hitam man masa kita bersua...mommi nampak euro cup...apsal man?..

SilverFerio said...

dory ada eh...

hehehe... kalau mommi nampak euro cup apa maknanya :-?

Mademoiselle Cynicleopetra said...

hahahahha maknanya man kaki bola!!!!

SilverFerio said...

:))

sue cipot said...

cik yana ckp buat jahat jgn sekali jd buat lah byk2 kali huhhuhu

NaD said...

dalam maksud nihh..

SilverFerio said...

dalam ke cik nad? tgk mcm mana cik nad tafsir lh kan... umum jer tu

~ beaber ~ said...

perghhh ........

sedalam jurang mariana di lautan pasifik juwerrrr ...

^_^

SilverFerio said...

hahaha... jurang mariana... ingat2 lupa dah jurang paling dalam nih :D

sw337un7ej4 said...

owh..sungguh suspen..ya la mem..fail sulit ni Paibet n Konpindencel :D

SilverFerio said...

hehehe... dah abis dah... dah selesai dah

DoOrDie said...

ermmmm.....luahan rasa seorang lelaki...

diari seorang lelaki perak...


kalau dah selesai, amin...eh abe..bilanya nak tengok budak kelate tuh?