: : being now : :


Hari ni aku terfikir untuk beli buku tentang problem solving. So, aku menghala ke Alamanda sebab situ ada MPH. Sebelum masuk MPH aku ke GSC kat bawah tu... sesaja nak tgk show apa pada masa tu. Hah... 007 bump!!! Boleh layan muve dulu lah...

After muve baru pegi MPH. Mcm mana boleh tak jumpa buku problem solving... atau memang tak de? Masa belek buku2 kat shelfs motivational&inspirational aku spot buku nih 'The Power of Now'. Masa pergi team bonding kat PD baru2 ni Mr Perthpal suggest baca buku nih. Malam nih leh mula baca...

Kalau sesape jumpa buku problem solving helo2 ai yer...



7 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

get this book titled Eat that Frog...by Brian Tracy...I used it for my student..solving whatever problems or tasks in life...except for my bipolar...hihihihihi

http://blogs.briantracy.com/public/blog/181243

FerioBiru said...

waaa tq mommi

sw337un73j4 said...

ker carik jer buku dr hm tuah iskandar tu..bebuku dia memang best, santai, leh tulun solve cemacam masalah :D

Saya, Aku dan Kamu said...

nak kena cari gak.. byk problem yg tak solve ni.. ai kena stop lari... sob sob sob

FerioBiru said...

kalau dapat beli dua yer... pas tu yu pesen kat ai satu ;)

zool irfan said...

i pun sama.. banyak gak prob nak solve ni

sw337un73j4 said...

err..r u toking tu mi? ahak....no hal bebeh..kang mai ari sabetu ni ai pelesen yerr.. ;)