: : jendela 1716 : :

Bilik 1716 Holiday Villa, Subang
pagi oren


Masuk je bilik ni rasa macam ada penghuni lain. Tapi tak nampak. 2 katil buat aku saspen sket. Bila tido aku akan membelakangkan katil satu lagi. Tapi malam pertama aku mamai seperti ditindih sesuatu, mungkin penghuni yang aku rasa masa mula masuk bilik. Dia tido katil satu lagi. Mungkin masa tu dia nak terkucil sesangat dan dia langkah katil aku lalu terjatuh atas aku semasa berlari nak masuk bilik air. Malam kedua tiada apa apa kejadian...

22 comments:

NaD said...

uihh.. baman yakin ke dia tindih je? dia takde buat ape2 benda lain lagi? hahaha.

Mem Aluya said...

Kah kah kah.

Masuk bilik bagi salam tak??

Mademoiselle Cynicleopetra said...

har har har.....nad sungguh imaginasi...tergelak mommi...

Man...tak minta no tepon ke?...kalau tongah boring leh suruh dia do it one more time...LOL

FerioBiru said...

tak tau la cik nad... errr perkara dah lepas cik nad

lupa lah mem... bagi salam ke tak. dah lepas dah

FerioBiru said...

hahaha... tak mo lah mommi... tak aman tido kat hotel mewah kalau kena mcm tu...

floweristachantress said...

eeeeee nyesal baca entry ni.. abislah.. sure tingat & terbayang2 kalau kena OS yg bermalam adusss

FerioBiru said...

kakak - kalo sorang jgn amik bilik dua katil....

aNnE^wHaTeVeR said...

room mate yg mesra!

Pink Marie said...

hik.

(mana ted ni.. huhu)

Saya, Aku dan Kamu said...

aiihh.. cam takot gak je. tp ai takde kucen. nak kena cr sekor gak ni. ke nak cari laki terus. opsss

Unknown said...

len kali nyanyi

"hi sapa nama?

bole kenal atau pon tidak?

duduk kat mana?

dengan sapa?"

ahahahhaha

FerioBiru said...

anne - mesra pelanggan gitu ke

mek - mana ted?

cik yana - lelaki dlm gambar kat bandung tu

ck - :))

aku la ros said...

sib baik hang tak ada apa2... selamat...

FerioBiru said...

nasib baik!!! kan kan

zool irfan said...

nasib baik dia tak main tarik2 selimot

FerioBiru said...

nasib baik katil sebelah ada selimut. kalau tidak... huk huk huk

Dory said...

last week i stay kat PJ Hilton. bilik i 2 single bed. seb baik i penat gile, stock letak kpale terus tdo. so, xdela pk yg bkn2 ke.. menakutkan lah!

FerioBiru said...

biasanya masa buat reservation... kite nak king/gueed/single bed... tapi bila masuk bilik ada yg double queen, ada double single... not that happy sebab dok ingat semua2 ni lah...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

lebih selamat bawak kucin lah man...kalau ada apa-apa dia leh nyanyi... tarik sore lagi hahahahaha...bawah eskeletar ada apek togah isap rokok...LOL

FerioBiru said...

ada sesape nak sewakn kucens tak? kalo nak OS leh sewa sehari dua

sue cipot said...

man yakin kah anda tidak diliwat opssss hahahhaha

FerioBiru said...

kebetulan malam tu pakai sepender besi