Quotation of the Day

: : n.a.s.i. l.e.m.a.k. : :

26 Ogos 2008

PKR menang besar di Permatang Pauh. TAHNIAH!!!

Malam ni aku masuk KL lagi. Pi amik Siti kat Concord. Hebat depa ni. Aku bawa depa pi makan nasi lemak kat Kelab Sultan Sulaiman Kg Baru. Sorang 2 bungkus, lauk ayam goreng dan sambal kerang.

Siti dan Dira (betui ka Siti nama dia). Mcm nak diet, tapi soh makan 2 bungkus sorg.

Ni plak tetamu kami Tompok aku bagi nama.
Gambar kenang-kenangan bersama Siti berlatar belakang KLCC.

12 comments:

Kakak Tiri said...

Hamboy kemain adik aku ni... cuti sakan.

Si Tukang Karut said...

aha amboiiiii kemain adek aku nih...makan nasi lemak dua bungkus...tak padan dengan orangnya...heheheheheh coti dek coti

yaya|azura said...

sowie la xdpt join korang semlm.... ada appointment kat 1utama.

macam best je mkn nasi lemak .. huuuu.. nak nasi lemak juwee...

Hanamichi_Sakuragi said...

dua2 single kan????? amacam man????hehehheheh jgn marah k saja gurau2.....lapar pulak aku pagi2 ni tgk korang mkn nasi lemak:D

lil^RED799 said...

waaaaaaaaahh coti lg kah?

sue cipot said...

lalallaa biler nk banjer org cheras lak nie huhuhuhu

I, Me and Myself said...

eeh dato' ct la. pekabar dato'? dtg kl ka? haiyoh. timing x betul klu dak, bleh gak join.

Pink Marie said...

wah.
bkn calang2 bekground tuh.

sedapnye nasi lemak.
selagi tak hilang lemak ni jgn harap mau mkn nasi lemak.
cewah.pegi belah plis.

Dory said...

Alhamdulillah.. DSAI mng besar semalam...

Bestnye nasi lemak tu.. nyum nyumm

aku la ros said...

lama nyer tak gi mkn kat sitew.. hew hew hew

SitiNur said...

Salam Man. Mekasih banyak2 banjer Ct dgn Dira(betui la tu)..

Sampai SP kul 3 pagi tadi.Ptg2 skit nanti update blog. Punya kelam kabut pagi tadi. Hp pun tertinggai..hehe

Hebat apanyer..hehe Company bayar la.kami menumpang org pi kursus ja.

SilverFerio said...

jom mkn nasi lemak lepas raya nanti... aku banje ns lemak ngan air suam saja... lauk2 bayar sendiri. amacam kwn2???