Quotation of the Day

: : k.e.s.a.l.k.u. : :


untuk kawan2 semua...
sempena malam Jumaat ini saya ingin mohon ampun dan maaf atas salah silap kata dan laku sepanjang kita kenal.
terim kasih buat kawan2... dengan sokongan, nasihat, idea, teguran, celoteh adalah kekuatan untuk saya terus berada di sini.
ada kalanya jalinan kemesraan buatkan saya alpa dan hilang hormat pada kawan2. sekali lagi saya minta maaf.
i am sorry, please forgive me...

23 comments:

yaya|azura said...

*hugs* buat azman! :D

sue cipot said...

lahaiii napa lak ni bro? bg tau mai sapa ckp hang ni kaco org.. meh nak sekeh pala dia...

nak hug jugak lah.. hug erat (smbil jeling kat cik yaya) hahahaha

lil^RED799 said...

mohon maaf juge atas terkasar bahasa dn terburuk tingkah laku...

i'm just a fon call away if u need anything ;)

aku la ros said...

sorry gak la.. kalau terkasar bahasa...

Hanamichi_Sakuragi said...

man tak nak tunggu raya kerrr:D

Mem Aluya said...

Aisehman, apa cerita ni bro?

NaD said...

semua org buat salah. sebab kita manusia biasa.

Si Tukang Karut said...

kgee pun nak minta maaf gan man juga...kalau ada salah silap maafkan ya?...nanti rumah zee pergi tak?...leh kita makan kueh raya...hihihihihii

~ beaber ~ said...

ayarkkkk apa kes? maaf juwer from us here ....

I, Me and Myself said...

maafmu ku terima. ai majuk jer ngan u, takyah la mintak maaf bagai. alaaa u ni... maafkan i jugak kay! *smbil jeling yaya n sue*

hahahaha

aNnE^wHaTeVeR said...

tak ku maaf kan sal gi makan laksa tak bawak anne!

zool irfan said...

apa kes ni man.. ada benda yang kasi touching sama u punya hati ka..

restoran TTDI jaya pun ok kalau nak dapat keampunan dariku..
hehhe

SilverFerio said...

zool... jom bila2 pekena buboq + pulut kat seri TTDI

SilverFerio said...

anne... kalau banje pie leh yer. kira 0 - 0 la kan

SilverFerio said...

cik johana... la majuk kaaa

SilverFerio said...

azura - lama2 tau ;)

SilverFerio said...

sue - en azmi jeles x?

SilverFerio said...

nur - kamu telah dimaafkan sebab banje laksa ngan cendol rimba

SilverFerio said...

ros - ok sebab hang dh satel ngan 'dome'

zu - ingin idup 1000 tahun lagi

mem - kisah ibu dan anak cari obat batuk

nad - saya setuju

mommi - nak pakai baju raya tak?

beab - hew hew hew

SitiNur said...

ni pasaipa plak ni..

ct pun nak minta maaf kalau tersilap kata hmm..sama2lah kita bermaafan sempena dengan nifsu syaaban esok..buka buku baru..

SitiNur said...
This comment has been removed by the author.
cik tun teja said...

ish ishh..man nii..tetiba buat me sosah atii laaaa...

r u ok?? jangan la sedeyy..kitaowang semua sayang kat man cam kuarga sendri taww...uhukkk..

apanii..takdan nak raya lagik pon..jgn la berampun lagik...waaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

SilverFerio said...

zura... nak tempah baju melayu sepasang? ambik lagi ka? hahaha