Quotation of the Day

: : k.a.t.a.k.a.n. t.i.d.a.k. : :


Dua tiga hari ni SF menunjukan tanda2 nak mogok. Suspected battery. Malam ni masa nak kuar dinner dgn housemate pun aku rasa memang iya. Masa nak balik dari dinner aku rasa berdebar juga. Jagan lagi.... tengah2 bulan nih...
Kali akhir tukar kat Dungun May 2007. Baru setahun lebih. Bateri mahal sekarang ni mau cecah 3 rat. Adoiiiii...
Berdebar nih tunggu pagi esok. Ada meeting plak tu 0930 pagi. Pe2 hal pun nak tido dulu. Smoga mimpi indah2 saja....

13 comments:

day trading stock pick said...

wow, very special, i like it.

Si Tukang Karut said...

pakai bateri everready takleh?...

Gee said...

huhuhuh tingatlah betapa kita bersantai lam kete ngan perasaan bersalah ngan Rejab sbb biar dia sorang tolak kete.. aduss...

lil^RED799 said...

semalam keta enchekkekaseh enjen tebako!!!! haaaaaaa kellas gitu!!! hiks

SilverFerio said...

alhamdulillah pagi tadi blh start... tq SF ;)

NaD said...

dia sesaje je tu wat2 tersedak. nak perhatian sbnrnya tu.. hehe.

SilverFerio said...

ahaaa... maybe lately dok pasang radio full blast kut... power amp minum bateri agaknya

sue cipot said...

dia nak manja2 dgn hang tu man..

p/s : untuk tujuan kselamatan baik hang tutup no plat keta tue...

aku la ros said...

lalalala...

SilverFerio said...

tutup nanti polis saman pulokkkk

zool irfan said...

mimpi indah sampai basah..

oh yeah bebeh..

Mem Aluya said...

Dah tukar bateri belum? Kang tak leh gi makang kenuri kang.

SilverFerio said...

lom tukar... mcm dh ok plak. tapi tetap curiga!!!