Quotation of the Day

: : hari cuti ku : :



1. nak pi minum kat mamak... pekena tosei, teh tarik, baca sorat habaq pasai harga petrol turun lagi.

2. nak pi kedai jam William, nak tengok2 kut2 ada jam yang aku bekenan.

3. kalau tak jadi pi William, balik umah layan bantal, layan tv.

Aku coti sebab kazen dari Langkawi ada kat umah. Kesian dia dok sorang2, susah dia nak cari makan kalau aku tak de kat umah. Baik aku coti... boleh gak aku rest.

16 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

Ohh coti rupanya tapaukan tosei satu!!!!

SilverFerio said...

lagi pun hari ni rasa macam tak de kerja nak buat.

aku la ros said...

ooo dia coti...

Gee said...

cuti ke? wah wah wah.. soping moping ke tu?

SilverFerio said...

cuti dok umah ngan kazen.. dia dtg dari langkawi

DoOrDie said...

cuti seh orang itu....jeles ai! Ai ade training lagi petang ni...borink!

SilverFerio said...

jgn la jales2... tak senang hati saya tau org jeles ngan saya

Hanamichi_Sakuragi said...

SALAM .....

EMMM bestnya cuti............

aNnE^wHaTeVeR said...

ooooooo...-___-

Pink Marie said...

hmph.
cuti is bosan.

unless u got plans. huwaaaaaaaaa nk cutiiiiiiiiiiiii!!

SilverFerio said...

makan beiyani kambing, cendol pokok getah...

SitiNur said...

Nanti kalau Ct mai Kl,nak ambik cuti dak?? hehe

Kakak Tiri said...

Alamak. Baru baca.

Nak soh kim salam kat William! Amin rindu dia. Huhuhu.

sue cipot said...

sya rindu mem.. hahaha

zool irfan said...

kenapa minyak tak turun bawah 2.00

Dory said...

past project ni abis, confirm amik cuti panjang! wwoooohhoooo