Quotation of the Day

: : b.a.w.a.k.u. t.e.r.b.a.n.g. : :

kak puspa rizal - ya ya i got your new number. dont worry dont worry, i'll call you

meg... bila blh jumpa lagi. minum kopi!! PL lari tema plak

hahaha raya open opis

one of my fav. baju melayu...

me wearing satu2nya baju beli siap. i like the kain... from india katanya. kaler purple

Shira - anak mami penang

merah liew

Bawaku Terbang (Studio Version) - The Fabulous Cats

13 comments:

Comot-nyew-aku said...

Pesyen show: Baju Melayu
Koleksi: Baman's almari
Tahun: ntah le

lil^RED799 said...

IKOT!!!!!

sue cipot said...

wallawehhhh ensemnya bro aku nie..
sungguh kacak mnawan hahaa...
man, aku hang nampak segak lah pakai baju melayu yg warna meroon tue.. sungguh....

tp kan aku rasa bkn sbp baju @ kaler 2 yg buat hang kacak tp sbp senyuman hang tu lah.. bak kata awie.. "SENYUMANMU SATU AZIMAT" huhuhuhu

SitiNur said...

Laa ingat model iklan mana..

Hanamichi_Sakuragi said...

ehhh man ko boleh jadi model la :D

anne said...

huhuhu..raya tak lama lagi.. (padahal puasa pon lom lagi)

Si Tukang Karut said...

suka tgk man pakai baju ijo ke kuning tu?...nnti nak soh babah beli baju warna tu pulak...selalu main warna lap lip jerr...ermmmmm

SilverFerio said...

mommi... kaler yg mommi kata tu kaler green green apple

Dory said...

ensem siut... pewiittt...

SilverFerio said...

nah amik 3 kupang :p

Kakak Tiri said...

Selamat Hari Raya Man.

SilverFerio said...

tq tq... slmt berposa kat sana eh...

Rajap said...

wah.. nostalgia beb.. aku pun takde gambar ni tau.. hhuhu.. ni blogspot kat ofis baru unblocked.. senang ckit nak jengah2 blog kengkawan..

Bila mau lepak2???