Quotation of the Day

: : j.j.c.m. : :

Jalan jalan cari makan hari ni ke lokasi tepi jalan, depan komplek sukan Bandar Baru Bangi. Warung cendol tepi jalan... menu kat sini simple saja. Cendol biasa, rojak dan rojak mee.


dah 5, 6 kali suap tetiba aku teringat. Aku makan cendol ker, ais kepal bersantan? kuis punya kuis... cendol dia sikit sangat lah... so 'pangkah'...

7 comments:

aku la ros said...

nmpak mcm lazat.. itu cendol dia lupa taruk kot... huhuhuhu

SilverFerio said...

ada taruk... tapi sikit sgt!

sue cipot said...

mamak kasi air cendol satu.. itu cendol xmo ek.. & jgn lupa kasi rojak satu tp semua sampah xmo ar.. mau itu
telor saja sama itu kuah & mee also huhuhu sudahnya mamak jawap
'' dey abg sya xda paham itu adek manis apa mau lah byk kasi sya pening"
hahaha tu pgalam aku makan kat tempat mcm nie.. seb baik kawan aku tau apa aku nak huhuhu.. man jom mkan cendol kat selayang...

SilverFerio said...

hahaha... jauh nye kat selayang. dekat2 dah ler...

lil^RED799 said...

pernah makan chendol pat kajang dak???? ya ampoonnnn sedapnye hingga menjilat siku!!!!! sebelah maybank depan tokong cine tuh....pehtu mintak plak die buh kacang goreng.....**pengsan**

SilverFerio said...

hohoho... depan maybank eh... blom coba lagi lah... nak amik cuti lah... jalan2 cari makan lagi

Kakak Tiri said...

Jum kengkawan serbu tempat cendol tu.