Quotation of the Day

:: tereksiden ::


Salam semua kawan2... update jua blog ini. Hikmah eksiden awal pagi tadi... hari ni aku bangun agak awal dari biasa, memang awal... ada cukup masa utk selesaikan segala kewajipan dan keperluan biasa.

Bila semuanya segalanya siap awal, boleh la pergi kerja awal. Mungkin hari ni lupa nak niat pergi kerja kerana Allah, baru saja keluar dari rumah... keadaan tak mcm biasa. Jam yang agak teruk, tak pernah mcm tu pun. Dalam kesesakan mcm tu, masing2 nak ambil peluang yang diberikan oleh mereka yang baik hati. Termasuk lah aku, tapi silverferio tereksiden sikit.

sF masih cacat setelah digodek2 oleh tukang besi





Malas plak nak tulis...

16 comments:

Mem Aluya said...

Hadoiii... dia ni biasa tau cerita sekerat jalan.

Anyway, syukur alhamdulillah. Nasib baik lah tak teruk. Tu dah kena ketuk kat kedai ke?

SilverFerio said...

dah ketuk tadi, kalau tak sangkut tyre. janji boleh guna dulu. nak kena bayar keta vios tu riban juga...

tak pa...

Gee said...

alhamdulillah adek tak apa2.. tulah selalu tul cerita sekerat jln.. haish..

Mem Aluya said...

Alamak... sendri salah ka?
Adohh... rabak...

Dory said...

aduii..pesal la cite sekerat ni.. pek.. pek..

alhamdulillah..seb baik xjadi ape2..

Zu said...

ha ah la man ni selalu story sekerat....:D

SilverFerio said...

tengah2 rajin tulis tetiba ilang idea... sebab kepala otak serabut fikir itu ini... :))

beaber said...

aiseyyyyyyy seb baik sikit huhhuhuhu

take care arrrrrrr

Mademoiselle Cynicleopetra said...

man pergi beli tampal koyok dua...satu tok keta satu tok kepala....nanti esok byk idea...sbb paler dah sejok....grrrrrr

SilverFerio said...

alhamdulillah... dah nampak ok setelah ditukang oleh ah cai

mommi... kepala dah ok dah. baru bali dari gym tadi :D

zool irfan said...

huh.. riban ke nak kena bayar kat vois tu.

kopak la bulan ni. tapi nasib baik takde kemlangan jiwa.

SitiNur said...

Baca doa naik kenderaan tak Man?

SilverFerio said...

riban woo... huhuhu...

Khambeng Madu said...

banyak laa ko vios zool..jenis kereta pun tak kenal lagi ada hati nk kawin....hahah

baman...sib baik skit..put more concern on road...! hehehe

sw337un7ej4 said...

sesungguhnya..ku amat memahaminya juwee..huk!

SilverFerio said...

wahh cik tun... apa habaq?