Quotation of the Day

: : sindrom makan coklat : :



HERSHEY'S milk choc with almonds

Terima kasih buat sorang teman fb :)

Lama juga tak update kat sini. Banyak yang terlintas untuk dikongsi, tapi banyak juga kekangan kerja dan masa. Jadi lupa segalanya...

Lagipun tengah kelam kabut juga buat persiapan utk cuti panjang, untuk jalan2 melihat negara orang. Tapi apa yang nak disiapkan, sekadar duit penginapan dan pengangkutan. Yang tak kurang penting ialah kamera dan buku nota kecil untuk catatan perjalanan. Rugi juga sebab perjalanan2 terdahulu, aku tak pernah buat catatan. Sekadar berkongsi gambar sahaja.

Insha Allah... perjalanan kali ini akan aku kongsi dengan penuh informasi...

10 comments:

Mem Aluya said...

Aaaah... nak makan coklat lah...

SilverFerio said...

boleh saja mb dewi

DoOrDie said...

nk ikut jenjalan boleh?

sumbat dalam luggage.

aku la ros said...

owh selamat jalan2

Dory said...

kirim salam kat cowok di sana ya.. wink winkk.. lepas kamu pulang, kite makan ketam bersama azura..hihi

SitiNur said...

Siapakah gerangan yang memberi coklat itew?hehehe

SilverFerio said...

cK - beg saya buat 2 lai bj, 6 suar kecit je :))

rosmawati - tq ;)

dory - i'm lovin' it hahaha makan ketam ngan azura dan azila fairuz

ct - kawan kat fb yang bagi sbg buah tangan masa bercuti di pulau saya

SitiNur said...

7.3 ni saya akan pergi ke pulau kamu. Yay!

SilverFerio said...

ct - selamat datang dan bergumbira di pulau saya. kalau saya di sana, boleh saja bawa kamu makan tengah hari di rumah ;)

SitiNur said...

Ahaa..bleh la saya berkenalan dengan org tua kamu..hehe