Quotation of the Day

: : office alone 13 : :




Hari ni hari minggu, esok public holiday. Hari ni masuk opis kejap nak buat performan report untuk January 2009.

Lepas bekpes roti canai, teh tarik kat mamak pagi tadi langsung je ke opis. Kat basement 1 tak bnyk keta, kecuali keta kompeni, basement 2 agak penuh. As usual, basement 3 consultant agak kosong.

Report yang nak sambung ni pun ada sket je lagi, boleh je nak buat kat umah. Tapi sesaja nak tgk sistem kat data center.

Sat lagi nak meronda kat Alamanda kejap. Tengok muve ke, baca buku ke... sambil2 boleh usha buku mem pesan tu. Kalau ada boleh beli. Kalau tak de pun, boleh je makan makanan Jepun.

Esok public holiday untuk Wilayah Persekutuan. Nak pegi Imigresen kat Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah. Nak renew paspot. Bila dah ada paspot baru boleh berhoyeh hoyeh di luar negara.

Selamat beristirehat di hari minggu, selamat menyambut Hari Wilayah Persekutuan...

6 comments:

DoOrDie said...

ai pon cuti juga....moh kitak deting!

SilverFerio said...

penat la deting :D

fizzzy !an said...

alamak kenapa takde hari Wilayah Pulau Pinang..hahaha.

esk hari pertama kerja setelah seminggu cuti..adoiyaaiii,

Zu said...

bestnya cuti..slmt bcuti2

Mademoiselle Cynicleopetra said...

kat tepi keta tu ada hantu...hantu takde gigi...eeeiii

SilverFerio said...

kalo tgk betui2... kat belakang tu nampak seko la... tgh naik tangga