Quotation of the Day

: : teringat dusun durian : )

fizz : aalluuuu :D
aku : assalamualaikum
fizz : kat mana?
aku : umah la dh malam kan... pe kaba?
fizz : abg kat umah lama ke? no 1-2-4?
aku : ye. nape? nak sasar bom berpandu ke?
fizz : eisshh abg ni :)) abg sihat?
aku : sihat. lidah je x sihat. mcm biasala
fizz : hmmm dah tau, memang tak pegi doc nih
aku : :))
fizz : abg.. mak abah jemput ke Raub 31 May ni. Ana kawin.
aku : (owh noooooo)
fizz : abg... ana nak cakap

ana : alluuuuu...abg... mesti dtg, ana nak hadiah.
aku : abg nak hadiah gak, tak kira
ana : boleh... makan free!
aku : tak mo, nak hadiah gak!
ana : ok blh gambar free atas pelamin sebelah ana :))

fizz : abg dtg bawa perut je. tak yah bawa hadiah2 tu. mak abah soh abg dtg juga.
aku : insha allah (ragu2)
fizz : x dapat pegi Sabah, balik la Raub, save bajet. tol rm8 je..
aku : free pun ada, lalu Fraser Hill, ikut jalan lama ke Bentung
fizz : tak payah susah2... ikut je hiway Karak. sampai Raub, fizza bayar balik duit tol
aku : mmm... kena pegi gak ker?
fizz : mak abah nak jumpa juga. dah lama tak jumpa. ajak la awek2 abg dtg. ala fizza tau... abg ramai awek.
aku : sat nak cari dulu :d
fizz : ye lh tu
aku : ye la buaya darat kan

mak : alluu... assalamualaikum man, sihat?
aku : alhamdulillah... mak sihat?
mak : 31 may ni datang, ana kawin. abah pun nak jumpa, dah lama tak datang sini
aku : insha allah. abah ada?

abah : man sihat?
aku : sihat. baru balik keja
abah : man.. 31 may ni datang rumah. ana kawin. dah lama tak tengok.
aku : abah...
abah : abah tunggu
aku : @-)

fizz : abg dtg tau... jgn buat mcm dulu lagi
aku : kena pegi ke?
fizz : abg!!!
aku : ye
fizz : abg!!!
aku : ye
fizz : dtg!! bla... bla... (sampai la kredit abis)

12 comments:

Hanamichi_Sakuragi said...

u have 2 go back la....cian mak n abah mengharap sgt tuee,jgn kecewakan diorang, lg pon tol blh claim apa...:D HEHEHEHE

SilverFerio said...

aku fikir kan masak2 dulu la

sue cipot said...

ko pikir nak cari awek2 tu ek? xper2 aku bmurah ati tawar diri ikot ko hahahahahaha bukan apa bro sebgai langkah kselamtan.. hahaha aku kan bodyguard ko..

SilverFerio said...

uuuiiii bodyguard ke... :))

ngomel@n fizzzy said...

adakah aku?..hahaha (terperasan kejap sebab nama sama..)..baliklah..sambl nyanyi lagu pulanglah by Aishah

aku la ros said...

abg.. balik la.. sian mak abah tu..abg... hew hew hew.. geletis sekejap..hahahaha...

balik jer la weh.. bukan susah sgt pown..org bagi mkn free pown tak mo..

SilverFerio said...

masih difikirkan

SilverFerio said...

fizzzy... hehehe perasan gak ke

Warnawanie said...

wah beriya2 diorang ajak datang...
jangan tak datang plak..hohoho

anway, tak jadi gi sabah ke??
i tot u dah beli tiket

SilverFerio said...

itu lh pasal... 4 org yang mengajaknya... kalo tak nak pi Raub kena gak beli tiket pi KK...

~ beaber ~ said...

kena baling buah dadu neh ...

hew hew hew ....

SilverFerio said...

ada buah dadu 7 muka tak