Quotation of the Day

:: kampung seri 360 ::

Saja nak meriak ngan baju-t kampung kita nih. Dan atas permintaan Mem Aluyah nak tengok snowcap [mommi].
Keroppi ijau dua eko kat kosi tu Jazz bagi lama dah. Ni baru la berpeluang masuk blog he he he ...

13 comments:

NaD said...

ala rappers gittew

Armando De Luca said...

yoo yooo

Mem Aluya said...

Ahahahaha... adehhh. Dapat Keroppi rupanya. Dua ekor lagi. Hihihihi.

Bagus lah Jaz ni... thoughtful betul. I dulu sakneka benda dia kasi... dengan keychain nya... dengan candle holder la.. scents lah... jam lonceng soh bangun subuh... ngeeeee.

Mem Aluya said...

Nak soh Bamin buatkan senow cap ni. Dia dah terrorist keroncet!

Armando De Luca said...

:-bd

Soulier MUCHiER said...

hahahahahhahahahahaha mem nya komen menusuk kalbuku! hahahhahahahah

btw man comfortable tak? nanti momi buat lagio satu made of cotton for 'summervale'...

floweristachantress said...

yo yo yo.. ;)

hahhahahaha wahhh Amin yg lg pandai ek?

Armando De Luca said...

ok mommi... tebal, pastu leh tarik sampai tengkuk :D

Pink Marie said...

selesa momi.

sgt lembut. tak mcm kedai tu guna benang kasat cem dawai. bikin gatal2.

jeles. haha

Zu said...

apsal man nampak gelap???:D

Armando De Luca said...

orang pulau memang gelap... :)) mcm aku la

WahaiCerminHikmat said...

hahahha Mek momi dah nak bikin kan mek gan dory punya pulak...

nanti momi post satu kali jalan ek....nanti nak post mannya lagi satu snowcap juga...

tunggu momi mengait dulu...

Armando De Luca said...

:-bd

IDOP MOMMI