Quotation of the Day

:: jiran baru ::



First time jumpa dah mesra. Tapi lom tau nama... 'belalang' pun ok gak kan...

17 comments:

<< s| tED| >> said...

uwaaaa!! Tomeinye.... mata biru.. pic mcm terbang jek bro!!

bglah nama yg gempa sket!! :D

Pink Marie said...

ni namanye Timberlake.

Mem Aluya said...

Belalanggg... pegi buatkan kopi.

Armando De Luca said...

ni kopinya pak

Armando De Luca said...

kalo perempuan namanya Cik Salmah

DoOrDie said...

dia laki ke pompuan???

cumils nok!

Zu said...

so cute mata biru:D

SitiNur said...

sebab mata dia biru bagi la nama Micheal Jackson..hihi

Cemana arr kita nak tau kucen tu betina ka,jantan?

Armando De Luca said...

MJ mata biru ka? dia asal black kan

~ beaber ~ said...

ash keww grey ke huhhuhuh kaler biwuu juwer mata dierr..


err t shirt kpg 360 me ada pada tok penghulu eh?

ada dua tu, kalau leh kirim skali cantik gak

Armando De Luca said...

cuba tnya mek

zool irfan said...

nak tau betina atau jantan..
di depan itu betina dan di belakangnya jantan..

Armando De Luca said...

mcm itik gak eh

SitiNur said...

jangan bagi nama MJ la..hihi tak sesuai..

ok..ok..dah tau dah yg mana jantan yang mana tina.

Rajap said...

dah tentu la betina kucen tu..

kalau tak.. takkan la dia sanggup peluk kaki lelaki sejati ni..

hehehe..

WahaiCerminHikmat said...

wah comelnya Ctoet nih.....man bela jantan man nanti gemok dan gebu selalu! kurang sikit masalah pembiakan...

Armando De Luca said...

ha ha ha... gemok mcm gemut kah