Quotation of the Day

:: menu pilihan ::



Alhamdulillah... sempurna sudah berbuka hari ni. Nasi, gulai ayam kampung, sayur keladi :-bd tambah lagi kue ketayap dan pulut bakar. Tapi macam tak dak chemistry plak menu tadi... gulai ayam kampung dgn sayur keladi. Sayur keladi pulak masin, berpada senduk garam agaknya depa bubuh. Aduhhh... potong stim. Nasib baik gulai ayam kampung jadi penyelamat.

Ketayap pun ok, pulut bakar plak mcm mentah lagi pulut tu. Susah juga nak duga kan... harapkan kejujuran dan keikhlasan tukang jual saja lah.

Daaaa....

2 comments:

Mem Aluya said...

Berbuka kat mana Man? Baru hari tu kami dua teringat kat gulai asam keladi. Ya rabbi...

Armando De Luca said...

kat umah je... beli kt restoran belauk. kat2 umah ni juga