Quotation of the Day

:: simple kan ::



JIKA TAK JUMPA APA YANG KAMU CARI DI SINI,
PLEASE LEAVE!

19 comments:

Gee said...

adek?? apa kabar? dah ok lom?
minum 100+

SilverFerio said...

suam2 lagi... baru je lepas minum seratus tambah

DoOrDie said...

baman, nak pagar umah ke?

suda halau2 ni...sapa yang buat onar tu?

SilverFerio said...

dah pasang grill... lama dah

Zu said...

siapakah????.....


amacm man dah sihat kerr??

Dory said...

degil tu..baling je ngn selipar..

SilverFerio said...

huhuhu... tak kan sampai mcm tu.... nak kena baling slipa jepun

NaD said...

saper berani menyemak kat rumah baman ni? mamat yg cakap baman hensem dulu tu ke? :P

SilverFerio said...

uits!!!

seram sejuk hohoho

SitiNur said...

pasaipa pulak dah ni..

Mademoiselle Cynicleopetra said...

janji kita tak ganggu lagi...kita ketuk pintu jerr

SilverFerio said...

hahaha... pesanan ni utk tetamu senja ke seri tanjang yang tak diundang...

Mem Aluya said...

Alamak apakes ni? Ooo... sapa kacau haa? Dem.

By the by, dekat area Vistana KL ada satu restoren stimbot yang best... kalau tak silap la...

SilverFerio said...

pucuk ubi rebus pun ok :D

Mem Aluya said...

Balik sok nak cari kat Asam Pedas... jum...

aku la ros said...

?????? pasai apa ni ???????

SilverFerio said...

cerita pucuk ubi rebus

Ziela Sheron said...

oi cik abg...otak ku jadi hijau kebiru-biruan bila melihat gambar itew!

SilverFerio said...

jadi nak pegi mauritius ke?